Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę, kod i rozmiar produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

Wzór formularza reklamacji

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/ faktury zakupu. Kupujący wysyła reklamowany towar na własny koszt.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt na adres:
BRW Konrad Węgrzynowski
Plac Wolności 2
97-225 Ujazd

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

BRW Konrad Węgrzynowski
Plac Wolności 2
97-225 Ujazd

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

W wypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Klient będący Konsumentem ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Nie akceptujemy zwrotu produktów w postaci przesyłki za pobraniem oraz do paczkomatów. 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Szybkie zwroty

Zwrot przez Paczkomat

1. Wypełnij formularz zwrotu
2. Zapakuj przesyłkę, dodając do paczki paragon oraz wypełniony wcześniej formularz
3. Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/beretropl  podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymany w wiadomości email podczas składania zamówienia)
4. Otrzymasz kod nadania na e-mail i sms
5. Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę -  mam specjalny kod
6. Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę
7. Na tym etapie nie ponosisz żadnych kosztów. Kwota za zwrot zostanie odliczona od wartości zwrotu w momencie realizowania przelewu.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl